Wednesday, December 17, 2008

Profil Diri

Saya adalah seorang GURU KANAN MATAPELAJARAN di SMK(P) TEMENGGONG IBRAHIM di Batu Pahat, Johor. Saya berkelulusan Ijazah Sarjana Muda dengan kepujian daripada University of Arkansas at Little Rock, USA. Saya telah menjadi seorang pendidik selama lebih kurang 17 tahun di mana matapelajaran yang diajar oleh saya ialah Prinsip Perakaunan, MUET dan Pengajian Perniagaan. Tujuan saya mewujudkan blog ini adalah untuk berkongsi maklumat tentang pelbagai perkara dan juga untuk memudahkan anak-anak didik mendapat pelbagai maklumat.

1 comment:

  1. assalamualaikum, cikgu...

    Taktau cikgu ingat saya lagi tak...

    Saya x-murid cikgu tahun 1996-1997 di TIGS.. dulu cikgu ajar kelas 4 & 5 Teknik dalam subjek Perdagangan. Tak sangka cikgu ada di TIGS lagi hihihihihi...

    Saya kini posting di SK Peserai dah lebih setahun. Sebelum tu GSTT selama 2 tahun sebelum dapat KPLI...

    Cikgu masih maintain, tak berubah ye. Terima kasih sebab ajar Perdagangan dahulu. Memang saya minat business hehhehehe...

    ReplyDelete